Friday 2 January 2015

Selamat Menyambut Tahun Baru 2015


Assalamualaikum,

Sebelum aku lupa, atau mungkin aku dah terlewat sehari... tapi aku nak juga ucap Selamat Menyambut Tahun Baru buat semua penternak-penternak kambing di Malaysia. Mungkin aku masih baru dan belum dikenali oleh kalian semua namun demikian belum mematahkan semangat aku untuk terus bersama tuan-tuan dan puan-puan dalam komuniti ini. Sudah tentu banyak tuan-tuan dari puan-puan kan... tak pa la ...boleh aku join Cikgu Zuraini dari Denai bonda Multi Farm...heheheh.  Teringin jugak nak melawat ladang cikgu ni. Insyaallah kalau ada masa nanti bila-bila free boleh singgah. Terima kasih kepada rakan-rakan penternak yang melayan soalan-soalan aku dalam facebook... Semoga kalian semua maju jaya di tahun kambing ini.


Bye...bye.. tahun 2014
  

No comments:

Post a Comment